7.06.2012 г.

Пилешки рулца със зелен боб


Лятото настъпва с пълна сила и ако не искате да се оглеждата гузно на плажа и завиждате (благородно разбира се:)) на съседката по чадър може да започнете лека диетка с ястията който ще ви предложа в тази и следващите няколко поста ! 
Доктор не съм :) ,но от време на време посещавам диетолог и съм доволна от съветите му за начин на хранене ....особенно откакто си имам вземане-даване с холестерол и високо кръвно :) .....Преди всичко гответе с малко мазнина ...бях учудена ,когато узнах ,че само една чаена лъжичка зехтин съдържа 90 калории ! 
Освен това вървете ....вървене му е майката :)...най - малко 2 км. на ден :) ....нещо ,което аз поради мъзеливата ми зодия (Телец) приемам като хапче хинин сутрин :)))....
Пиша вече рецептата ,че да не стане досаден увода :))......



Изчистете и сварете в леко подсолена вода зеления боб . Прецедете го и топъл подправете с малко зехтин , сока на един лимон ,счукана скилидка чесън и ситно нарязан копър. 
Овкусете пилешките филенца (от бялото месо) с чер пипер и щипка сол. Нарежете на дълги парчета сирене ементал и завийте с него филенцата на малки рулца. 
В тиган с малко :) зехтин сложете няколко листа салвия , цяла скилидка чесън , зърна чер пипер,щипка червен пипер . Добавете и рулцата . Леко запържете по за минутка месото да смени цвета си и полейте с чашка бяло вино . Захлупете съда и задушавайте на слаб огън около 10 мин. или докато остане на мазнина . 
Сервирайте със салатката от зелен боб ! Да ви е сладко :) !


Вече съм ранобудна за разходката ,та и затова снимките ми са правени на разсъмване :)...
Но пък е чудно сутрин на плажа :)...Чаоооо за днес и хубав четвъртък ! :* !




10 коментара:

  1. Ванюшка,ти пиши и по-дълъг увод за дитите-няма да ми омръзна да чета.Една лека храна никак не е излишна.Ще следвам съветите ти,миличка...
    Хубав ден-целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Жижи :) ! Хубава вечер и целувки и от мен !:* !

      Изтриване
  2. Ваня, ти си истински вдъхновител !
    Идеите ти са прекрасни,благодаря за всичко ,което показваш!
    Рулцата си ги записвам и скоро ще ги приготвя!
    Изключително полезна и здравословна рецепта!
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Уф, и аз имам по-височък холестерол, но съм от онези, дето какво и да ядат, той упорито поддържа една и съща стойност. Какво да правиш, голяма производителка съм :))
    Напоследък нещо ме влече към безмесните ястия, така че и сега, виждайки снимките, хвърлих око на бобеца - много апетитно изглежда!

    С пожелание за повече завист на съседките по чадър към теб ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Инче , на холестерола само диетата му е лечението ,ама става мноооого бавно ,а се качва за часове !
      Ай ,че ми хареса пожеланието ти :)....благодаря :)и дай Боже да видя очи кръгли от завист -хихихи ....ма надалиии ..по скоро моите се окръглят :))))!
      Хубава вечер !

      Изтриване
  4. Тези филенца ги мярнах във Фейса, чудесни са , Ивче! Вече съм на диета, ама как ми се хапва от всичко само....:)

    ОтговорИзтриване
  5. Чета и огладнявам!
    Толкова апетитно, вкусно и съблазнително изглежда всичко!
    Да и обичам да чета, написаното от теб!
    Така че пиши, готви, снимай, поучавай ни и ни радвай!
    Я, що народ чака - справка FREIND Connect.
    Късмет!

    ОтговорИзтриване
  6. Ив, за каквото и да пишеш, все ще те чета! Всичко ми е на сърце! Рецептата ти отново е много интересна, а това моренце вече силно започва да ме изкушава:) Дано някой ден се намърдам под чадърите и аз:):):)

    ОтговорИзтриване
  7. Ийв, апетитно е както месцето, така и зеленото фасулче към него, няма как да се устои нито на едното, нито на другото. Вкусно е всичко.:-))
    Поздравления за поредната вкусотия.:-)))
    Топла прегръдка и пожелания за хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване